Garantie op uw refurbished laptop

Op al onze refurbished (tweedehands) laptops leveren wij standaard 12 maanden garantie. U kunt dit uitbreiden naar 24 maanden voor een vast percentage van de aankoopprijs.

PremiumPremium+
Duur 12 maanden 24 maanden
Kosten Inclusief bij uw aankoop Meerprijs van 20% op de aankoopprijs
Dekking

U heeft garantie op de hardware van het gekochte product met uitzondering van de accu.

Indien er binnen 12 maanden na de levering van het product zich een probleem voordoet met de hardware, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wij repareren het product of, indien nodig, ruilen het om voor een vergelijkbaar product..

U heeft garantie op de hardware van het gekochte product met uitzondering van de accu.

Indien er binnen 24 maanden na de levering van het product zich een probleem voordoet met de hardware, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wij repareren het product of, indien nodig, ruilen het om voor een vergelijkbaar product.

Software Indien gewenst of noodzakelijk voeren wij kosteloos een herinstallatie uit van Windows. Indien gewenst of noodzakelijk voeren wij kosteloos een herinstallatie uit van Windows.
Uitgesloten

Verzendkosten voor reparaties, door u gemaakte verpakkingskosten, software installatiekosten, data herstelkosten, dataverlies, waterschade, valschade en iedere andere vorm van zelf aangerichte schade. Op onderdelen en accessoires waar de gebruikswijze invloed heeft op het slijtageproces, geven wij een beperkte garantie van 3 maanden. Hieronder vallen de batterij, het toetsenbord, de muis en de oplader.

Verzendkosten voor reparaties, door u gemaakte verpakkingskosten, software installatiekosten, data herstelkosten, dataverlies, waterschade, valschade en iedere andere vorm van zelf aangerichte schade. Op onderdelen en accessoires waar de gebruikswijze invloed heeft op het slijtageproces, geven wij een beperkte garantie van 3 maanden. Hieronder vallen de batterij, het toetsenbord, de muis en de oplader.

Maak indien mogelijk een back-up van uw bestanden, voordat u de defecte hardware naar ons opstuurt. Er bestaat namelijk altijd een geringe kans dat er tijdens de verzending iets stuk gaat of kwijtraakt. Ons advies: maak minimaal eenmaal per week een persoonlijke back-up op een externe harddisk en/of usb-stick.